Een overzicht van de documenten die wij van u vragen ziet u hieronder.
Standaard documenten:
– Een duidelijk leesbare kleurenkopie van een geldige identiteitskaart of paspoort (voor- & achterzijde) conform richtlijnen van de Rijksoverheid.
– Uittreksel Basisregistratie Personen met Adreshistorie (verkrijgbaar bij de gemeente waar u staat ingeschreven, niet ouder dan 1 maand)
– Kopie bankpas, voor de automatische incasso machtiging
– Verhuurdersverklaring of hypotheekhoudersverklaring van uw huidige woning
*Bankafschrift waar de laatste huur vanaf is geschreven (indien het rekeningnummer gelijk is aan de storting van het salaris is deze niet noodzakelijk)
* Indien u een koopwoning bezit:
– Laatste jaaropgave van uw hypotheekverstrekker
– De pagina’s van de koopovereenkomst waarop de verkoopprijs, de leverdatum, de passeerdatum en de ontbindende voorwaarden staan (verkoop eigen woning)
– Hypotheekhoudersverklaring (verkrijgbaar bij uw hypotheekverstrekker)
* Echtscheidingsconvenant (indien u gescheiden bent, i.v.m. extra inkomsten of uitgaven)
U bent in loondienst:
– Werkgeversverklaring (niet ouder dan 1 maand)
– Overzicht arbeidsverleden van Mijn UWV (uw gewaarmerkte verzekeringsbericht inclusief arbeidsverleden en loongegevens)
– Kopie laatste salarisstrook
– Kopie bankafschrift laatste salarisstorting
U bent zelfstandig ondernemer: (Houdt u rekening met een verplichte waarborgsom)
– Bewijs inschrijving Kamer van Koophandel (niet ouder dan 1 maand)
– Accountantsrapporten van de afgelopen twee jaar (getekend door uw accountant of boekhouder)
– Kopie laatste aanslag inkomsten-/vennootschapsbelasting
– Kopie bankafschrift zakelijke rekening (niet ouder dan 1 maand)
– Kopie bankpas zakelijke rekening
U bent uitkerings-/pensioengerechtigde:
– Kopie laatste jaaropgaven (AOW/pensioen)
– Kopie bankafschrift laatste 3 stortingen
– Kopie bankpas van hetzelfde rekeningnummer als bankafschrift